Prodáme za Vás

Otázky a odpovědi

Prodáme za Vás téměř cokoliv, jsme profesionálové. Prodej, vystavení a porovnávání cen, to je to, co nás živí a baví. Na internetu obchodujeme mnoho let, konkrétně na Aukru prodáváme stovky předmětů každý měsíc a máme tisíce spokojených zákazníků.

Věříme, že i Vám díky našim zkušenostem ušetříme spoustu času a trápení s prodejem.



co lze prodávat
svoz
ručení
prodej zboží
vyplácení peněz
firma

Co má smysl přes projekt ProdámezaVás.cz nabízet? Co se nejlépe prodává?

Nejlepší zkušenosti máme s prodejem drobné elektroniky (mobilní telefony, televizory, notebooky, PC komponenty,..), starožitností, domácích potřeb a dalších předmětů vyšší hodnoty.

Co nemá smysl prodávat?

Neprodáváme zakázané věci, jako jsou například zbraně, výbušniny a předměty pocházející z trestné činnosti. Dále neprodáváme kvůli přepravním možnostem nadrozměrné předměty. Příliš se neosvědčil prodej textilu.

Jak chráníte mé osobní údaje?

S osobními údaji zákazníka zachazíme s ohledem na zákon o ochraně osobních údajů. Osobní údaje nepředáváme žádné další straně.

Jak k vám věci dopravím?

Nejjednodušší cestou je využít přepravního formuláře, přeprava zboží kurýrem Geis je ZDARMA! Po vyplnění formuláře již vše vyřídíme za Vás.

Další možností je dopravit věci k nám na vlastní náklady, například Českou poštou, DPD, PPL.

V Plzni a okolí si pro zboží sami přijedeme, můžete tak využít osobního kontaktu přímo s námi. Zboží můžete doručit i osobně přímo na naši provozovnu na adrese Hodonínská 59, Plzeň. Aktuální otevírací dobu i další informace naleznete na stránce O nás.

Jsou nějaké speciální nároky na balení?

Všechny věci, které chcete prodat, vložíte do uzaviratelné krabice. Volný prostor je nejlepší vypodložit novinami, nebo bublinkovou folií. Snažte se maximálně využít rozměrů zaslané krabice.

Snažte se k nám nosit a posílat očištěné věci. Špinavé věci nevypadají dobře ani na fotografii. Pokud jste si nějaké nečistoty nevšimli nevadí, ale neposílejte nám, prosím, takové věci vědomě.

Jaké mohou být maximální rozměry a váha balíků?

Geis logoSvoz je realizován přepravní firmou Geis Global Logistic. Dle jejich podmínek může mít krabice maximální rozměry 80 cm na šířku, 42 cm na výšku a 80 cm na délku při maximální váze 50 kg. Celkový rozměr zásilky (2x výška + 2x šířka + délka zásilky) nepřekročí 3 metry. Počet krabic určených pro svoz není omezen, avšak budeme rádi, pokud využijete maximálních rozměrů balení a do krabice vložíte co nejvíce hodnotných věcí.

Mohu si objednat svoz na určitý den a hodinu?

Samozřejmě, tento požadavek napište do poslední kolonky objednávky. Pokud to bude jen trochu možné, tak kurýr přijede v požadovaný čas. O svozu Vás bude kurýr předem informovat telefonicky. Pokud nebudete stíhat, můžete svoz odložit na jiný den.

Kolik zaplatím za svoz?

Svoz kurýrem je zcela ZDARMA, platíte jen provizi za prodané zboží a zpracovanou položku a to dle platného ceníku.

Jakým způsobem ručíte za poslané zboží?

Krabice s předměty, které předáte námi poslanému kurýrovi, jsou automaticky pojištěny na 50 tisíc korun. Po převzetí na náš sklad je každá zásilka rozbalena pod dohledem kamery a všechny věci jsou zaevidovány a označeny číslem objednávky.

Nemám žádné krabice na zabalení, co mám dělat?

Krabice od zboží získáte v nejbližším hypermarketu, vhodné jsou například vypodložené krabice od banánů, ve většině obchodů jsou dostupné zdarma. Velmi se osvědčily i velké krabice na stěhování, ty se dají zakoupit např. v hobby marketech.

Při jakém minimálním počtu položek se svoz realizuje?

Svoz je možné realizovat i od jedné položky, ale doporučujeme co nejvíce využít kapacity a maximálních rozměrů, které přeprava umožňuje.

Co děláme s předměty po svozu dál?

Přijaté věci zaevidujeme do systému, každá objednávka dostane své unikátní číslo. Dále věci třídíme, kontrolujeme funkčnost a co nejlépe je připravujeme k prodeji.

Kde předměty prodáváte?

Nejvíce využíváme prodejní kanály společnosti Aukro. Na Aukru máme skvělé hodnocení a prodáváme tam stovky předmětů měsíčně. Naši nabídku si můžete prohlédnout zde a zde.

Jak celý prodej probíhá?

Po obdržení a zaevidování do systému zboží testujeme a kontrolujeme. Dalším krokem je profesionální nafocení a samotné vystavení ve vhodných kategoriích. Pro úspěšný prodej je důležité správné načasování a propagace. To vše je pro nás naprosto automatické a díky našim zkušenostem naprosto efektivní.

Od kolika korun se mé předměty prodávají?

Standardně dražíme věci od jedné koruny, ale můžeme se domluvit se zákazníkem i na minimální částce pod kterou nejít. Vše je ale třeba domluvit předem a individuálně. Pokud chcete dražit až od určité částky, napište to do formuláře.

Jak dlouho trvá prodání věcí?

Od obdržení zboží na náš sklad trvá maximálně 3 dny nafocení věcí a jejich příprava k prodeji. Samotný prodej předmětů trvá 5 dní, v případě neúspěšného prodeje aukci zopakujeme.

Za kolik dní se dočkám svých peněz?

Po úspěšném prodeji čekáme na obdržení peněz od zákazníka (dražitele), v této době běží také lhůta možných reklamací a možného odstoupení od kupní smlouvy z důvodu skrytých vad apod.

Zpravidla obdržíte Vaše peníze do deseti dnů od samotného prodeje, to je nejrychleji v porovnání s konkurenčními poskytovateli.

Jak je možné, že prodáte mé věci za více peněz?

Jsme profesionálové, prodej nas živí. Za dlouhá léta internetového obchodování víme jak prodej co nejlépe nastavit, tak aby se předmět za co nejvíce prodal a zákazník byl spokojen. Základem je kvalitní nafocení předmětu, správný popis, okamžitá komunikace s potencionálními kupci, správné načasování prodeje i případná propagace. Máme přístup k informacím a statistikám, víme přesně, v jaké hodiny a dny v týdnu se nejlépe prodává. Dokážeme i poměrně přesně odhadnout kupní cenu ještě před prodejem.

Kolik mi ušetříte času?

Celkový prodej zahrnuje mnoho kroků a my jsme schopní tyto kroky zefektivnit a zjednodušit. Díky nám Vám odpadne například starost s testováním a kontrolou výrobku, s jeho nafocením, přidáním do správné kategorie, vymýšlením popisku, s propagací, s odpovídáním dotazů potencionálním zákazníkům. Po samotném prodeji ušetříte hodně času a peněz s balením výrobku, kupováním drahých obalových materiálů, vyplňováním podacích archů a štítků, stáním nekonečných front na poště apod. Zkrátka ušetříte hodiny času.

Za co si berete odměnu? Jaká je její výše?

Ve výši odměny je započítáno vše: naše manipulace s předměty, focení, vystavení, propagace, doprava k zákazníkovi. Výše naší odměny je nižší než u konkurenčních společností. Za naše služby si účtujeme 10–30 % z vydražené částky za předmět. Konkrétní výše se odvíjí od aktuálního ceníku služeb. Jediným dalším poplatkem je 10 Kč za zpracování každé položky.

Provize již zahrnuje dopravu kurýrem k nám a je uvedena včetně DPH 21 %. Žádné jiné skryté poplatky nemáme.

Co se děje s neprodanými věcmi?

Věci neprodané v aukci dáme znovu do prodeje do pětidenní aukce. V případě opakovaného neúspěšného prodeje kontaktujeme zákazníka, zda chce předměty poslat zpět, či věnovat na charitu. Případný další postup může předem napsat i do objednávky.

Pokud si nepřejete, abychom řídili celou aukci sami, můžete do objednávky napsat Vaše požadavky. Je možné si zvolit cenu od jaké máme nabízet konkrétní předměty, délku aukce i případné snižování ceny.

Funguje tato služba i pro firmy?

Ano, i firmám pomůžeme od nadbytečných věcí. Rádi odvezeme zboží vrácené z reklamací, poškozené zboží, nekompletní balení, případně zboží po lhůtě spotřeby. Zbavíme Vás rovněž vybavení kuchyněk, nepotřebného vybavení kanceláře či starší telekomunikační techniky. O vše se postaráme! V případě potřeby jsme schopni zařídit i paletovou přepravu. Pro velké objednávky se rádi domluvíme na individuálních podmínkách spolupráce. Fakturace od plátce DPH je samozřejmostí. Napište nám!


Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám! V co nejkratší době Vám odpovíme.